Tyle słońca...



Dzień pierwszy
















 
Leo znalazł małą kumpelę...

 


Kot też ...
































Dzień drugi...


























chyba mi się za to oberwie:P


zdrowy okaz:)


i wszystko jasne :D


groźna rasa ale ten oswojony i posłuszny jak widać :P


























relaksik....








jak mi Kot zabrał aparat trzeba było się ratować telefonem :)


takie cóś :P


i na odchodne taka mała przygoda :P








zmartwił się Kot...  a jak się wnerwił........@#$%*!?




myśli...


się załamał ...


.  .  .


na pocieszenie :)


 niestety trzeba wezwać posiłki


z utęsknieniem wypatrujemy pomocy...


i oto przybył Szak pseudo laleczka Czaki - nasz wybawca:P czyż nie jest piękny...


jeszcze kilka rad od szefa:P



przygotowanie sprzętu ...


i poszło!


uratowani przez naszego hiroł:)
i oto ON nasz bohater w pełni blasku :D


wszystkiemu przyglądał się bociek:)








a na koniec taki widok nam się ukazał ...


:P

Komentarze

  1. Hehehe, popłakałem się :-) Masz talent dziewucho, naprawdę MASZ TALENT! Jestem dumny z Ciebie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jest spoko chodź staraj sie modela ustawiac tak zeby słońce miał przed soba jeśli niedoświetlasz bo twarz wychodzi strasznie ciemna bylo to widać na kilku zdjęciach co moge wiecej powiedziec? jak na poczatki to jest bardzo fajnie poczytaj troche po oglądaj zdjęcia i będzie super

    Pozdrawiam Artur

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zainteresowanie i rady, czytam, oglądam, zagłębiam się w temat:)
    pozdrawiam J :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zbulwersowana talentem, oburzona faktem posiadania lepszego sprzętu, zazdrosna o wycieczki i kadry! Mój foch, ewentualnie może minąć, jeśli mnie znów zaprosicie (tzn. sama się wproszę ;p ), Pan Artur znajdzie dla nas czasu troszkę, pomoże ustawić mój sprzęt, da parę rad, będzie pogoda i gdzieś pojedziemy. Ewentualnie! Ale musze to przemyśleć :>:>

    Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście zapraszamy!i swoje przemyślenia prosimy kierować w kierunku pozytywnym, czyli na wielkopolsko-kolskie słońce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona:)))))Widać pasję w tym co robisz.mówiłam Ci już,że jesteś genialna?Nie????!!!!No to Ci mówię.DOROCIA;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Doris:D aż chce mi się uczyć dalej jak wiem że mam w Tobie wsparcie:)) pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty